15 May 2015

Hayatın Şarkısı


1.Bölüm
Son günlerim
Yalnız ağladığım,yalnız uyandığım
Yalnız yattığım
Geceleri uyanıp birden şiir yazdığım
Rüyalarımın etkisinde kaldığım
Kulaklığımı taktığım hayal dünyama daldığım
Son günlerim
Yalnız kaldığım
Son günlerim
Yatağım,yastığım
Yastık altı gözyaşım
Son günlerim
Kendimle yaşadığım sırlarım..

2.Bölüm
İlk günlerim
Bir türlü rüya göremediğim
Kulaklığımı takıp daha müzik dinleyemediğim
Hayallerimde rüzgarın peşinden gidemediğim
Hayatımı bölüştüğüm insana adadım ömrümü
Kendim bile göremiyorum artık kendi yüzümü
İlk günlerim
Ne yapacağımı bilemediğim
İlk günlerim
Şimdiden kalemimi yitirdiğim
Mutluluk çok hızlı
Bana biraz daha zaman
Zor oluyor yakalamam

Güzel bir rol içindeyim belkide
İç dünyamdan sıyrılıp,oynamalıyım bu oyunu
Hayatın şarkısı eşliğinde...


3.Bölüm
Oynayamıyorum bu oyunu,
Belki yok etmeliyim bu durumu
Ne bırakıp gidebiliyorum
Ne kalıp yaşayabiliyorum
Bir yol gerek bana bir yol.
Bir de yolumun üzerinde tutunacağım bir kol..

Farklı zamanlarda tek bir olayı anlatan belirsizliklerle,ne yapacağını bilememezlikle dolu bir şiir...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder