19 May 2016

Urban Decay Fun Palette

 Herkese merhaba. Bloğumu günden güne güncellerken aslında içinde herşeyin bulunduğu tamamen ben ve bana dair kullandığım ürünleri,yazdığım şiirleri,tecrübe edindiğim belki bir çok şeyi barındıran bir blog olsun istedim. Ve yaptıkça oluyor sanki ,umarım beğenirsiniz.
Sadece ŞİİR yazılarına bakmak isterseniz yada sadece KOZMETİK yazılarına bakmak isterseniz hemen sayfanın başından size yakın olan bir konuyu okuma şansınız olabilicek.

Kullandığım ürünlerden ilk sırada Urban Decay Fun Palet var.



Ürün ambalaj olarak bu şekilde minik bir el çantası gibi , fermuarlı ve farklı tasarıma sahip.




Üründe 6 renk bulunuyor. Ve bir lipgloss.Canlı ve vurgulayıcı renklerin yanı sıra 3 adet rengi beni daha çok yansıtıyor.
* MAUI WOWIE
*SELLOUT
*STRAY DOG

Bu üç rengi daha çok kullanıyorum.




Renkler acayip pigmentli,baza gerek duymuyorum.Topaklanma da yapmıyor.Flu görüntü için beni affedin,sonraları çok daha iyi olacaktır diye umuyorum.



Bu da ürünün içinden çıkan glossumuz. Ayna gibi aşırı parlamayan,koyu kıvamlı bir parlatıcı.
Ürünün satışı yok.Sevdiğim bir ürünü göstermiş oldum sizlere,yazılarıma yorumlarınızı merakla bekliyorum. Bir sonraki yazımızda (bu şiir de olabilir,mutfaktan bir yazı da ,kozmetikde) görüşmek dileğiyle ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder