10 Eyl 2016

Loreal Paris / Perfect Clean Peeling


Merhabalar.
Çok severek kullandığım peelingden bahsetmek istiyorum şimdi de sizlere.



Bazen öyle zamanlar oluyor ki cildimiz makyajdan hava alamaz hale gelmiş,
işte ben öyle zamanlarda peeling yapmayı öyle arıyorum ki.. Haftada 2 kez kullanıyordum cildimin çok sık yağlandığı zaman,cildim normal dengesine döndüğünde ise haftada 1 ideal diye düşünüyorum.
Ürünün içi aşırı partiküllerle dolu değil bu yüzden 2 defa da rahatlıkla kullanılır aslında.

Daha önce aldığımda kayısı özlü diye bir yazı hatırlıyorum şimdilerde yazmıyor kokusu kayısı şeftali tadında.Fındık parçası büyüklüğü yetiyor.
Diğer peelinglerden bir farkı içinde aparatı var kendi apartıyla cildi çok tahriş etmeden temizliyor.
Ben çok sert fırça,aparat tarzı kullanamıyorum.Çok aşırı kızarıyor. 


Ürünü bu aparat sayesinde banyoda lavabonuzun hemen yanına yapıştırabiliyorsunuz.
150 ml. Uzun süre kullanıma yetiyor.

Ve cildi tahriş etmeyen cleanpodu.Ben beğendim severek kulanıyorum. İçeriği hakkında şunuda söyleyeyim yakınlaştırıp bakabilirsiniz içine.Salisilik asit var içinde. Salisilik asit sivilcelere etkili daha önce kullandığım Neutrogena / Visibly Clear / Sivilce Temizleme Jeli nde de bulunuyor.

Benden bu kadar Sevgiler ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder