12 Mar 2013

Anılar..



Sevdiklerini hatırlatan yerler
 onlarsız bir hiçmiş meğer..
Onlarla dolu baktığınız heryer.
Dile gelir konuşurlarsa eğer,
Çoktan dolmuştur gözler..
Sahile gidersin,deniz o kokar
Bir banka oturur izlersin sizi,
Martı,simit eşliğinde gülme seslerini..
Simitten bir ısırıp bir gökyüzüne gidişini..
Bitince birde sarılmanızı görürsün
Poz verir gibi..
 Durgundum bugün,
Gözlerim yorgun
Yaşadıklarım beden beden büyüktü..
Dün çocuklar gibi eğlenen ben
Bugünkü dertler çok büyüktü benden
Oysa daha küçücüğüm ben..

Durgundu herkes..
Gülenini görmedim pek nedense?
Çok sevgili gördüm,
Geleceklerini düşününce üzüldüm..
Ama hep seni görüp,
 hep seni düşündüm..

Heryer sen koktu bugün
Meğer ne boşmuş, sensiz heryer..


                                                                  Yorgunellanın kaleminden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder