31 Ağu 2016

Garnier / Tazeleyici Tonik


Merhabalar..
Sıcak günlerde makyaj yapmayı azaltsak,hafifletsek de cildi temizlemeyi elden bırakmamak gerekiyor.
Cildi temizledikten sonra gözenekleri küçültmek,yağ oranını azaltmak için kullanılan üründen,ben Garnier Tazeleyici Tonik'i seçtim.Kullandım,kullanıyorum halen. Ve yorum yapacak dereceye geldiğimi düşünüyorum.


Ürün normal ve karma
ciltler için. Karma cilde sahibim. Ve karma cilt üzerindeki etkilerinden bahsedeceğim.

Mavi Nilüfer ve Arındırıcı Moringa Özleri bulundurduğu söylüyor ürün. Mavi nilüfer , ne işe yarıyor bilmiyorum ama nilüferin mikrop öldürücü olduğunu biliyorum.
Moringa Özleri ise suyu kirlerden arındırıp içilebilir derecede temizleyen bitkiymiş ki arındırıcı adıyla zaten anlatıyor.


Tonik ; yağlandırma hissini alıyor,tazelediğini hissediyorum.Yumuşatıyor bu da kesinlikle gözlemlediğim etkilerinden.Sadece ferahlatma kısmı biraz eksik,yani ben yakma hissini pek sevmiyorum ama çok az da olsa ferahladığını hissetmek isterdim. Ama puan vermek istesem 10 üzerinden 9 verirdim. Severek kullanıyorum ve cildime olumsuz bir etkisi olmadı aksine iyi yönde tüm etkiler. Ürün ml olarak da yeterli bence. Ne çok küçük,ne çok büyük (:


Ben bu iki ürünü birlikte kullandım. Ve birlikte kullandığım zaman aldığım sonuçtan çok memnunum. Gratis,Watsons,Rossman heryerde kolaylıkla bulabileceğiniz uygun fiyatlı ürünler. Tavsiyelerimin arasına eklendi :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder