24 May 2016

D&R / Hamileliğim


Herkese merhaba. Bebeğim Büyürken başlığının ilk yazısıyla karşınızdayım.
Bu başlığı açmamın sebebi hamile annelere veya anne olmayı düsünenlere aldığım ürünlerle yardımcı olmak.. Aynı zamanda burda bir nevi kendi günlüğümü oluşturmak :)


Bu mükemmel 9 aylık serüvende yaşadıklarımızı not almak,günlük değilde haftalık tutmak için :) harika bir anı defteri. Kimilerimiz için bu zaman pek harika geçmese de yinede yazıp anı olarak saklamak yıllar sonra okuyup bu zamanlarımızı anmak için kısaca yaz-mak gerekiyor (;






Anı defterimizin dış görünüşü bu şekilde anne karnından - kucağa (:


Ve içerik.. Her hafta için ayrılmış sayfalar içlerinde aynı zamanda o hafta vücudumuzdaki değişiklikler,bebeğimizin ne kadar büyüdüğü hakkında genel bilgiler veriyor.




Sayfa görünümü rengarenk çiçekler ile kaplı.Ve aynı zamanda ultrason görüntülerimizi yapıştırmamız için özel bölümler ayrılmış sayfalarda.Sadece ultrason değil aynı zamanda kendi resminizi,günden güne değişiminizi,bebeğinize aldığınız ilk eşyayı,odasını yine fotoğraf olarak yapıştırabilme fırsatımız var.





Bazı sayfalarda iki haftada yaşadıklarımızı yazıyoruz. Ara ara şiirler bulunuyor anne-bebek üzerine.
Kısacası benim çok beğendiğim iyiki almışım dediğim bir şey oldu bu. Hamileliğimi öğrenir öğrenmez böyle bir günlük arayışına çıkmıştım ve D&R da karşılaştım.
Yazmayı seven,bebeğine onun sizle birlikteyken yaşadıklarının özetini bırakmak isteyen her anne adayına tavsiyemdir ^.^

Ben 36 tlye almıştım ancak şu sıralar indirimde bakmak için buraya tıklamanız yeterli (;



Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle,tabiki bende (:
Sevgiler


1 yorum: