27 May 2016

Wet'N Wild Comfort Zone Palet İncelemesi

Herkese merhaba!
Bugün KOZMETİK alanında kullandığım 2.far paletini göstermek istiyorum sizlere.
Wet'n Wild Comfort Zone Palet gerçekten çok kullanışlı,özellikle toprak tonları renklerini günlük de olmak üzere kullandığım palet.


İçerisinde 8 adet far var ve hepsi sedefli. Mat  değiller. Ve çok kullanışsız bir
aplikatörü var. Kardeşim kullanabiliyor o fırçayı ve gayet iyi sonuçlar alıyor,ancak ben hiç bir şekilde kullanamıyorum.


Farlar çok pigmentli,yumuşak formülde çok kolay dağıtılıp,yedirilebiliyor. Fiyatına göre çok çok başarılı,tekli farlarından da almayı düşünüyorum.

Farları Browbone (kaş altı), Eyelid (göz kapağı),Crease (gözün katlandığı bölge), Definer  (eyeliner sürdüğümüz bölge) diye ayırmışlar farı. Bu şekilde kullanmak zorunda değiliz tabi ki ben öyle kullanmıyorum :D

*En çok kullandığım renk sol taraftan ikinci Eyelid yazan far. Acayip güzel ışıltısı,bakırımsı tonu. Özellikle yazın kullanmaya bayılıyorum.

*Kaş altına kullandığım far genelde soldaki ilk renk. Sağ taraftaki kaş altına bende koyu oluyor.

*Sol taraftaki üçüncü renk ise güzel bir kahve ancak farlar çok pigmentli olduğundan gözde yine koyu duruyor.Bunu kullanınca fırçayla hafif dokunuşlar yapmanızı tavsiye ederim.

* Sol en alttaki ise kirpik diplerinde gerçekten çok başarılı.






Gelelim sağ taraftaki renklere.
*En sağdan Browbone (kaş altı) için kullanılan açık parlak gri. Gayet sedefli kaş altını aydınlatmak için ideal gözükse de ben sarımsı tonları tercih ediyorum.

*Yine ikinci renk bu tatlı yeşil. 1-2 kez kullandım.
*Üçüncü renk ise acayip koyu ancak içinde sim gibi parlak tanecikler bulunduruyor. Gece makyajında kullanılacak güzel renklerden.
*Ve gelelim paletin kraliçesine desek yeridir sanırım. Yanar dönerli bu renk hem vişne çürüğü gibi oluyor farklı ışık açısında bu gördüğünüz metalik rengi alıyor. Yine çok pigmentli olduğu için hafif dokunuşlarla far daha harika duruyor ama gece makyajında daha başka.

Fiyatını hatırlamıyorum ben 18 tlye aldığımı sanıyorum. Gratislerde bulabilirsiniz ürünü. Sizi içerikle baş başa bırakıyorum alıp almamak size kalsın ^.^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder