21 Haz 2016

Garnier / Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Herkese merhaba.
Makyajı özenerek yaptıktan sonra en can alıcı yeri temizlemektir benim için.
Bilmeyenlere yüzde yağlı hissi bırakmayan,temizlediğini hissettiren bir temizleyiciyle tanıştırayım sizi.




Gün sonunda makyajı temizlemek her ne kadar ızdırap verici durum olsa da temizlenmeyen ciltte sivilce , akne oluşumu daha çok artıyor. Düzenli olarak cildimin temizliğini yaptığım sürece sivilcelerimde azalma oldu. Çok nadir stresli günlerimde yakalıyorum bir kaç tane.


 + Temizledikten sonra durulanan ürünleri pek sevmiyorum bu suyun artısı benim için.Durulamaya gerek yok.
+400 ml olması da artı,bol bereketli ürün.
Benim memnun kaldığım sanırım bitince yine alacağım bir ürün. Fiyatı da gayet uygun sanırım 20 tl ye yakın almıştım.


Bununla birlikte kullandığım ürün yine GARNİER TAZELEYİCİ TONİK . Bir sonraki yazımda olacak. Herkese sevgiler ^.^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder